31 Mart 2016 Perşembe

Çocuğuma İlk Kez Hazır Kart Aldım. Kazanan Vodafone!

Sonuçta çok büyük bir şey değil. Çocuğum 9 yaşına geldi ve ona bir telefon numarası aldım.

Ama nedense bir duygusallık çöktü. Onun mutluluğunu görmek.

Büyümüş, özenmiş, bazı durumlarda gerçekten de ihtiyaç, güvenlik için, ulaşmak için.

Evde heyecanlı bir süreç. Telefonu olan arkadaşlarının telefonlarını kayıt etmeye çalışıyor, dedesini, babaannesini, dayısını, teyzelerini arıyor, bir mutluluk var üzerinde.

Cep telefonunun artık sosyal hayatımızın en büyük parçalarından biri olduğunu düşündürdü bu durum.

Telefon kartı alma maceramda şöyle oldu. Eskiden kalma bir hazır kart var, Avea'dan almışım, fakat hiç kullanmadım, Bahçeşehir'in içinde Avea bayi kapanmış, Esenkent'e yönlendirdiler, oradaki bayide ana bayi olan Akbatı'daki ana bayiye yönlendirdi, bir seneyi geçtiği için büyük ihtimalle kapanmış, sistemden orası açabilir dediler.

Avea-Türk Telekom Değerlendirmesi - Sersem Balık:

Akbatı'da Avea'nın adı Türk Telekom olmuş, 2 tane reklamlarındaki gibi komik tip çalışıyor, hizmet sıfır, 50 TL'ye içinde konuşma ve 250 megabayt internetli hazır kart var. Bari alayım dedim, numara seçiyorum, birden içerisi müşteri doldu, benimle ilgilenen çocuk beni unuttu, bekleyin bir dakika döncem ben sana muhabettine dayanamadığım için hem diğerlerindeki şartları ve fiyatları öğreneyim diye diğer mağazalara uğramak için beni çoktan unutan mağazadan çıktım.

(Aslında hep kendime kızıyorum. Her zaman tüm seçenekleri değerlendirmeden karar verme diye. Tüm mağazalara girip, bir alım planı yapmadan hemen dalıyorum. Allah'a şükür Avea sayesinde planım alım planım zorunlu da olsa faaliyete geçiyor.)

Turkcell - Tok Satıcı :

İçeri giriyorum, gene bir yoğunluk. 5 dakika bekledikten sonra ulaşabildiğim, Mağaza Müdürüne seçenekleri soruyorum. 70 TL'lik seçenek var. İnternet var mı? Yok. Bizde böyle işine gelirse durumu.

Artık Turkcell tok satıcı olmuş. Diğer seçenek Vodafone'a doğru yöneliyorum.

Vodafone - Çalışkan Arı :

Mağaza Akbatı alışveriş merkezinde tam merkezde olmamasına rağmen içeride çalışan sayısı fazla.

 Müşterileri çok bekletmeden hizmet verebiliyorlar. Akmerkez'deki Vodafone'da süper pazarlama stratejisiyle, bana bir note 3 ve samsung gear kol saatini satın almaya ikna eden cevval mağaza müdürüne benzer çalışanlar var. Bu arada teknolojiyi ne kadar kullanırsan, hayatın o kadar kolaylaşıyor. Ödediğim paraya hiç üzülmüyorum.

Neyse duyduğum şartlar içinde en uygunu Vodafone'da. 45 TL Hazır Kart. Ya 40 dakika seçeneği var. Ya da diğer seçenek, numaranı alıp, HOSGELDIN yazıp, 7000'e yolluyorsun, 250 dakika konuşma, 250 SMS, 500 MB internet. En iyi seçenek şu anda bu.

Maceram böyle. Benzer durumdaki arkadaşlara yardımcı olmak için paylaşmak istedim. Belki de benim gibi bir şey alacağı zaman, tüm seçeneklere uğramamak gibi tembelliği olan arkadaşlara en azından faydası olur.

Bu arada çocuğunuza telefon numarası alacağınız zaman lütfen gizli numaraların aramasını kabul etmeme ve yurt dışı telefonlarına aramayı kapattırmayı seçeneğini de ihmal etmeyelim.

Bir de ne olursa olsun, telefon kullanımı ve gözetim devam etmeli, koskoca profesörleri telefonda kazıklayabilen adileri unutmamak lazım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder